Різдвяний сезон у Лондоні традиційно відкрив універмаг Selfridges. І хоча відвідувачів поки небагато, головний герой уже розвішує гірлянди.
[Санта-Клаус]:
«Різдво ніхто не скасовував. Попри всі чутки, воно відбудеться. І ви маєте 74 дні, щоб підготуватися. Проведімо їх із любов’ю, у приємних клопотах».
Щороку Selfridges має нову тему різдвяного розпродажу. Цього разу це — екологічність. Так, ялинкові іграшки зроблено з переробленого скла, а листівки й паковання, відповідно — з переробленого паперу. Пластикові прикраси пропонують замінювати на аналоги з пап’є-маше.
[Елеонора Грегорі, продавець]:
«Тепер кожен став уважнішим до того, що купує: не звичайний різдвяний сувенір, а щось більш продумане й особливе. Цей рік змусив усіх замислитися над тим, що по-справжньому важливо».
Зазвичай різдвяний сезон починається в Selfridges ще в середині літа. Так туристи можуть купити різдвяні подарунки й сувеніри з Лондона, а місцеві жителі — уникнути передсвяткової метушні. Однак цього разу всі плани порушила пандемія.
[Джейс Тіррелл, економіст]:
«Це найбільш незвичайний рік, з яким ми стикалися у Вест-Енді за століття. Офісних працівників поменшало, також значно менше й туристів. Цей рік надзвичайно складний. Гадаю, продажі цьогоріч становитимуть лише 20‒30 % звичайного обсягу».
Утім, відвідувачі є і вони вже готові поринути в атмосферу свята.
[Алан Трейсі, покупець]:
«Маю кілька листівок, я люблю їх отримувати. Мої родичі в Австралії. Мені подобається відправляти їм гарні листівки. Тому щороку ми приїжджаємо сюди».[Джолін Корбачо, покупниця]:
«Син давно мріяв сюди приїхати. Він у нас фанат Різдва, як і його мама. Ми давно хотіли побачити всі святкові прикраси».
Попри те, що пандемія з її соціальними обмеженнями призвела до падіння продажів, у різдвяний сезон торгівля потроху оживає.
Коротке посилання на цю сторінку: