Між столиками каїрського ресторану неквапливо рухається робот-офіціант. На дисплеї — привітна усмішка, а на корпусі зображено сорочку й фартух. Звуть робота Мозо. Такий високотехнологічний офіціант з’явився в Єгипті вперше.
Робота розробила місцева компанія.
[Аладін аль-Ховайні, співробітник компанії — розробника робота-офіціанта]:
«Коли в Єгипті почалася епідемія коронавірусу, люди стали більше замислюватися про соціальне дистанціювання. Ми з власниками цього ресторану почали шукати рішення, яке сподобалося б єгиптянам. Виникла ідея створити цього робота, і ми назвали його Мозо».[Мохамед Корім, директор ресторану]:
«Коли коронавірус з’явився в Єгипті, ми поговорили з місцевими розробниками роботів. Вони запропонували забезпечувати соціальне дистанціювання за допомогою технологій. Фахівці вдосконалили робота так, щоб клієнтам не потрібно було торкатися до сенсорного екрана».
Робот приймає замовлення й доставляє страви до столика. Так гостям не доводиться безпосередньо контактувати з персоналом.
[гостя ресторану]:
«Робот — дуже добра ідея в нинішніх умовах. Усі бояться. Майже ніхто не виходить із дому. Людей у ресторанах дуже поменшало. Гадаю, чудово, коли до столика підходить робот, а не людина».
Розробники постаралися зробити дизайн робота приємним, бо єгиптяни не звикли до високотехнологічного обслуговування.
Ресторани й кав’ярні Єгипту працюють лише до півночі й приймають удвічі менше гостей, ніж до пандемії.
Коротке посилання на цю сторінку: