Те, що у звичайній ситуації було б мрією кожного інтроверта, тепер стало реальністю для всіх відвідувачів цього іспанського ресторану. На тлі пандемії коронавірусу в піцерії середземноморського міста Палафружель пропонують послуги віртуального офіціанта.
Щоб мінімізувати контакти персоналу з клієнтами, усі замовлення роблять через онлайн-застосунок. Він відкривається після сканування QR-коду. У ньому ж замовлення можна й оплатити.
[Карлос Манік, власник ресторану]:
«Funky Pizza — це пілотний проект для програми, яку ми назвали Funky Pay. Ми розробили швидкий і безпечний платіжний застосунок. Завдяки йому ми тримаємо фізичну дистанцію з клієнтами. Саме цього люди шукають під час епідемії».
Персонал також бачить усі замовлення на екрані. Думки клієнтів щодо цього застосунку розділилися.
[відвідувачка]:
«Дуже інтерактивний, дуже простий. Застосунок зрозумілий, можна навіть отримати чек і відстежити замовлення, побачити, де страва: на кухні чи вже в дорозі. Мені програма дуже сподобалася».[відвідувач]:
«Мене це не дуже переконало. Здається, що ми втратили важливе спілкування з офіціантами. Приміром, замовляючи, уже неможливо уточнити інформацію про особливості чи кількість. Відчуття від ресторану розмилися».
Усі контакти застосунок не замінить, бо офіціанти, як і раніше, доставляють замовлення до столиків. Водночас усім відвідувачам переміщатися в закладі можна лише в масках.
Коротке посилання на цю сторінку: