Це дзеркало доповненої реальності встановили в сеульському косметичному бутику. В умовах карантинних обмежень воно допомагає вибрати косметику, не торкаючись ні до неї, ні до обличчя.
Дзеркало фотографує обличчя клієнта й аналізує зображення. Потім залежно від типу шкіри рекомендує косметику, а також радить, як приховати плями, зморшки чи темні кола під очима.
Клієнти можуть побачити, який матимуть вигляд, якщо використають увесь набір косметичних засобів: від основи під макіяж до рум’ян, туші й помади.
[Чо Ю Лім, студентка]:
«Через коронавірус було некомфортно тестувати косметику після когось іншого. А тепер зручно: можу побачити на зображенні доповненої реальності, яким буде колір обличчя, навіть до нього не торкаючись. Це дуже гігієнічно. Можна спокійно тестувати».
Крім правил соціального дистанціювання, уряд Південної Кореї видав низку рекомендацій для покупців. Наприклад, їм радять пробувати косметику на тильній стороні долоні, а не обличчі.
[Сон Да Хе, студентка]:
«Через коронавірус я не могла перевіряти косметичні засоби на обличчі. Просто наносила їх на тильну сторону рук. Але ті продукти, які мені найбільше підходять, я знайшла за допомогою доповненої реальності. Також дізналася про деякі новинки».
До того ж у магазині біля кожного товару розміщений QR-код. За його допомогою можна відкрити опис продукції. Брати її в руки потреби вже немає.
[Чо Ю Лім, студентка]:
«Я змогла знайти колір за допомогою доповненої реальності й відкрити інформацію, відсканувавши QR-код. На купівлю пішло небагато часу, і ні з ким не довелося контактувати».
Південна Корея заслужила похвалу інших країн за те, як відреагувала на пандемію. Тут хворих трохи більше ніж 13 тисяч, а померлих — не більш як 300.
Коротке посилання на цю сторінку: