Дизайнеру Кетрін Магларіс з австралійської Аделаїди через карантин довелося знову розробляти нове вбрання. Раніше її майстерня спеціалізувалася на пошитті вечірніх суконь. Тепер перейшла на більш повсякденний і спортивний одяг.
[Кетрін Магларіс, дизайнер]:
«Він має бути стильним і комфортним, щоб можна було одягати і на вулицю, і вдома. У ньому можна вийти по каву й повернутися до домашнього офісу».
Чимало дизайнерських компаній у всьому світі закриваються, бо розгубили клієнтів і втратили всі замовлення.
Однак деякі придумують креативні способи, як утриматися на плаву. Наприклад, Крістіна Тріденте, яка раніше шила лише вечірнє та весільне вбрання, тепер також створює одяг для медперсоналу.
[Крістіна Тріденте, дизайнер]:
«Узагалі ніколи над цим не працювала. Ми намагаємося адаптуватися, уже розробили одну модель».
А дизайнер Джина Барджиль каже, що пандемія її особливо не зачепила.
[Джина Барджиль, дизайнер]:
«На нас вона не надто вплинула, нам довелося лише трохи змінити напрям».
Джина ще до епідемії працювала з дому й залучала до пошиття жінок-біженок. Коли почалася криза, майстерня перейшла з пошиття офіційного одягу на спецодяг.
Працівники індустрії кажуть, що нині, під час кризи, вижити зможуть компанії, яким вдасться адаптуватися й придумати креативні ідеї, як заробляти.
Коротке посилання на цю сторінку: