Головні аеропорти Великої Британії, зокрема «Гітроу», «Гатвік» і «Станстед», що на півдні, «Манчестер», який на півночі Англії та «Единбург», що в Шотландії, повідомили, що їм відомо про проблему, і їхні співробітники працюють із прикордонними службами, щоб її розв’язати.
Один мандрівник, який розмістив у соціальній мережі відео про довгі черги в лондонському аеропорту «Гітроу», описав, що відбувалося під час збою.
[Сем Мортер, пасажир в аеропорту «Гітроу»]:
«Ми підійшли до паспортного контролю, а потім раптом черга просто перестала рухатися. Я глянув на електронні табло: усі екрани були чорними. Вони всі погасли. Багато людей розгубилося. Навколо метушилося безліч працівників прикордонної служби, які намагалися зрозуміти в чому річ».
Як сказав цей пасажир, працівники аеропорту почали обробляти паспорти мандрівників уручну. Це забрало набагато більше часу. Попри те, що він був одним із перших у черзі, на посадку зміг пройти лише через 90 хвилин.
Міністерство внутрішніх справ Великої Британії заявило, що йому відомо про технічну проблему з електронною системою реєстрації. Воно додало, що тісно співпрацює з прикордонними службами та постраждалими аеропортами, щоб усунути її якнайшвидше.
Минулого разу масовий збій в автоматизованій системі прикордонної реєстрації був рік тому. Це також призвело до довгих черг і кількагодинних затримок пасажирів.
Коротке посилання на цю сторінку: