У цій середній школі Таунсвілла, що в австралійському штаті Квінсленд, обідня перерва вже закінчилася, але учні поки що не повертаються до класу.
Щотижня впродовж усього минулого року для школярів проводили так звані заняття з усвідомленості. Вони спрямовані на те, щоб заспокоїти розум у напруженій ситуації.
[Жасмін Гілі-Пеган, викладач]:
«Пригніченість, тривога, цифрова залежність — усе це впливає на добробут нашого наступного покоління».
Програма «Перезавантаження молодості» використовує такі методи, як медитація та глибоке дихання. Вона дає учням інструменти, які допомагають стати психологічно стійкішими.
[Жасмін Гілі-Пеган, викладач]:
«У 75 відсотків людей, які страждають на психічні розлади, процес почався у віці до 25 років. Нині як ніколи важливо, щоб ми брали активну участь у психічному та емоційному здоров’ї нашого наступного покоління».
Учителі помітили, що учні стали уважнішими. Також поліпшилася поведінка.
[Брі Кленсі, учителька]:
«Ми помічаємо, що уроки починаються набагато спокійніше. Школярі взаємодіють одне з одним набагато позитивніше. Це створює в класі спокійнішу атмосферу й дає змогу більше зосередитися на навчанні».
Школярі кажуть, що почуваються краще.
[школяр]:
«Це допомогло мені розслабитися, заспокоїтися й уникнути великого стресу».
[школярка]:
«Я відчуваю менше занепокоєння в тілі та у свідомості».
Це не перша школа в Австралії та у світі, яка застосовує таку методику. Проте фахівці зазначають, що треба зробити більше.
[Таня Дойл, працівниця Університету Джеймса Кука]:
«Практики, які допомагають усунути психологічні травми, дають змогу молоді навчитися саморегуляції та відчути себе у безпеці, дістати підтримку в класі».
Коротке посилання на цю сторінку: