10.06.2024

Навіщо науковці посадили корали на жирову дієту

Підвищення температури Світового океану й далі загрожує коралам. Воно спричиняє знебарвлення, тобто процес знищення крихітних водоростей,..

Дата завантаження: 2024-05-10

Підвищення температури Світового океану й далі загрожує коралам. Воно спричиняє знебарвлення, тобто процес знищення крихітних водоростей, які надають коралам яскравого кольору, а також забезпечують їх поживними речовинами та киснем, потрібним для фотосинтезу. Як наслідок, оголюється біле тіло коралів, і вони поступово гинуть.

Щоб їх урятувати, австралійські науковці почали випробовувати новий метод — зміну дієти коралів.

[Джен Метьюз, морська дослідниця]:

«Коралам для росту, розмноження та виживання в умовах захворювань і змін у довкіллі потрібне оптимальне харчування».

Перший крок — визначити, яке харчування найліпше для виду.

Зараз дослідники проводять експерименти, щоб зрозуміти, чи підходить коралам щось на зразок багатої на жири кето-дієти. Саме вона може захистити від надмірного тепла.

Зараз досліджують корали в гавані Сіднея.

[Джен Метьюз, морська дослідниця]:

«Можна давати їм ці маленькі жирові кульки. Корали беруть їх і їдять».

Науковці кажуть, що, якщо їхні дослідження будуть плідними, вони посадять на нову дієту й Великий бар’єрний риф, на який припадає 10 % усіх коралів світу. Він уже кілька разів знебарвлювався.

Коралові рифи покривають лише 0,2 відсотка морського дна. Однак є життєвим середовищем чверті морських видів.

Навіщо науковці посадили корали на жирову дієтуНова лінійка iPad від Apple: чип M4 та екран OLEDЕкспрес-тести із жуйок планують виробляти в ШотландіїЧи можна забезпечити Землю дешевою сонячною енергією з космосуЯк співають кити: данські вчені виявили спеціальний орган«Скелет панди»: новий вид незвичайної морської істоти відкрили в ЯпоніїДослідження: собаки розуміють більше, ніж ми думалиУ пластику знайшли набагато більше хімікатів, ніж виявили ранішеЛичинок коралів заманюють до рифів за допомогою звуківРобот-кур’єр почав доставляти їжу в Токіо