Він прибув до Китаю, щоби спробувати спинити зростання напруженості між ЄС і КНР у питаннях геополітики й торгівлі.
[Валдіс Домбровскіс, віцеголова Єврокомісії]:
«Торік ЄС зареєстрував рекордний обсяг двосторонньої торгівлі з Китаєм на суму 865 мільярдів євро. Але він дуже незбалансований, бо торговельний дефіцит ЄС становить майже 400 мільярдів євро. ЄС також треба захистити себе в ситуаціях, коли відкритістю починають зловживати».
Недавно Єврокомісія заявила, що запровадить мито для захисту європейських виробників електромобілів. Це пов’язано з дешевшим китайським імпортом. На думку європейських економістів, Китай вдається до демпінгу завдяки державному субсидіюванню галузі.
[Валдіс Домбровскіс, віцеголова Єврокомісії]:
«Ми відкриті для конкуренції, зокрема для конкуренції в секторі електромобілів. Але ця конкуренція має бути чесною. Тому ми дивимося на державні субсидії для виробництва електромобілів і на те, як вони впливають на рівні умови гри на ринку ЄС».
Водночас Євросоюз також розглядає деякі інші галузі, у яких на Китай можуть бути накладені мита. Проте деталі цього питання Домбровскіс не розкрив.
Коротке посилання на цю сторінку: