13.03.2024

НАСА готується зустрічати капсулу зі зразками ґрунту астероїда Бенну

НАСА готується до повернення на Землю міжпланетної станції з астероїда Бенну. Вона подолає шлях 320 мільйонів..

Дата завантаження: 2024-04-13

НАСА готується до повернення на Землю міжпланетної станції з астероїда Бенну. Вона подолає шлях 320 мільйонів кілометрів і стільки ж назад.

Станція OSIRIS-REx досягла Бенну у 2018 році. Пробула там до травня 2021 року. А потім розпочала своє дворічне повернення на Землю.

Вона виявила на астероїді сліди молекул водню й кисню — складові води. На думку вчених, це свідчить про потенційну наявність життя на кам’янистій поверхні астероїда.

[Данте Лауретта, головний дослідник місії OSIRIS-REx]:

«Ми шукаємо ключ до розгадки того, чому Земля є живим світом, цією рідкісною перлиною в космічному просторі, де є океани».

За даними НАСА, космічний корабель несе коло 250 грамів породи, зібраної на Бенну у 2020 році.

Згідно з вебсайтом НАСА, він увійде в атмосферу Землі 24 вересня о 8:42 за тихоокеанським часом. Цієї миті його швидкість перевищуватиме 44 тисячі кілометрів за годину. Потім космічний корабель викине капсулу зі зразками астероїда, яка має приземлитися у віддаленому районі штату Юта.

НАСА готується зустрічати капсулу зі зразками ґрунту астероїда БеннуПонад 100 нових видів морських істот виявили в океані біля берегів ЧиліНові протези дають змогу відчувати температуру предметівНоутбук із подвійним екраном та майбутнє прозорих дисплеїв — новинки CES-2024«Іншопланетна лихоманка» стимулює перуанських мисливців за старовиноюУ пластику знайшли набагато більше хімікатів, ніж виявили ранішеЯк за 200 років розвинулася наука про динозаврівМедичні гаджети — один із головних трендів CES-2024В Австралії успішно розводять рідкісних риб із «руками»Як співають кити: данські вчені виявили спеціальний орган