18.11.2024

НАСА готується зустрічати капсулу зі зразками ґрунту астероїда Бенну

НАСА готується до повернення на Землю міжпланетної станції з астероїда Бенну. Вона подолає шлях 320 мільйонів..

Дата завантаження: 2024-05-18

НАСА готується до повернення на Землю міжпланетної станції з астероїда Бенну. Вона подолає шлях 320 мільйонів кілометрів і стільки ж назад.

Станція OSIRIS-REx досягла Бенну у 2018 році. Пробула там до травня 2021 року. А потім розпочала своє дворічне повернення на Землю.

Вона виявила на астероїді сліди молекул водню й кисню — складові води. На думку вчених, це свідчить про потенційну наявність життя на кам’янистій поверхні астероїда.

[Данте Лауретта, головний дослідник місії OSIRIS-REx]:

«Ми шукаємо ключ до розгадки того, чому Земля є живим світом, цією рідкісною перлиною в космічному просторі, де є океани».

За даними НАСА, космічний корабель несе коло 250 грамів породи, зібраної на Бенну у 2020 році.

Згідно з вебсайтом НАСА, він увійде в атмосферу Землі 24 вересня о 8:42 за тихоокеанським часом. Цієї миті його швидкість перевищуватиме 44 тисячі кілометрів за годину. Потім космічний корабель викине капсулу зі зразками астероїда, яка має приземлитися у віддаленому районі штату Юта.

НАСА готується зустрічати капсулу зі зразками ґрунту астероїда БеннуНауковці підтвердили, що виявили новий вид давніх іхтіозаврівПриватний місячний модуль «Одіссей» лежить на боці, але працюєДо нас летить одна з найяскравіших відомих кометНова лінійка iPad від Apple: чип M4 та екран OLEDУ Німеччині розробили мікроботів, які в майбутньому допоможуть лікувати ракВ ОАЕ знайшли золоті монети віком 2000 роківВелетенські 3D-принтери можуть змінити майбутнє будівництваЗастосунок, що попереджає про землетруси на Тайвані, завантажили сотні тисяч разівМишку замінили жести: нову технологію показали на Світовому конгресі мобільних технологій