Оператор метро вирішив, що робот буде незамінним, і не помилився. 40-кілограмовий апарат із рухомими кінцівками назвали на французький лад «Персівалем».
[Вільям Непцерон, працівник транспортної служби]:
«Це весело — нагадує велику іграшку. Але важливо, щоб люди сприймали її не як іграшку, а як робочий інструмент. Це має бути таким самим інструментом, як ліхтар, який дає змогу бачити в темному тунелі».
Робота купили приблизно за 100 тисяч євро. Він має камеру з оглядом 360 градусів та інфрачервоний датчик.
[Вільям Непцерон, працівник транспортної служби]:
«Є місця, куди взагалі неможливо зайти. Є місця, куди ми заходимо, але це складно й небезпечно. І тому ми використовуємо цього робота. Він стає нашими очима».
Приміром, робота посилають перевірити ситуацію під платформою. Зазвичай людям там доводиться нахилятися й працювати зігненими. Але для робота це не проблема.
[Вільям Непцерон, працівник транспортної служби]:
«Ми придбали цього робота не для того, щоб впровадити штучний інтелект для спостереження за ділянкою. Досвід інспекторів завжди буде потрібен, зокрема для ухвалення важливих рішень».
«Персіваль» обстежуватиме приблизно 13 кілометрів ділянок, де невисоке склепіння. Працюватиме не щодня, а лише двічі на місяць.
Метро Парижа — одне з найдавніших у світі. Його збудували в 1900 році. Воно також одне з найбільших у Європі. Має 308 станцій і 220 кілометрів залізного полотна. Щодня підземкою користується 16 мільйонів осіб.
Коротке посилання на цю сторінку: