Треба лише доторкнутися до дисплея і дати вказівки.
Машина одразу ж виконає всі побажання. По-перше, вона може провести відвідувачів до столика. По-друге, доставляє їжу й напої. По-третє, відвозить брудний посуд на кухню.
Власник кафе Лі Чжай каже, що зважився на покупку, бо не міг знайти офіціантів.
[Лі Чжай, власник кафе]:
«Ми мали дуже великі проблеми з персоналом у період пандемії. Нам потрібна була допомога, але людей знайти не могли».
Останніми роками роботів купують дедалі частіше. Нині десятки тисяч таких офіціантів їздять у кафе в різних куточках світу.
[Лі Чжай, власник кафе]:
«Робот — велика допомога кафе. Він стане в пригоді для будь-якої роботи у сфері обслуговування».
Утім, таким роботам ще розвиватися й розвиватися, перш ніж вони зможуть замінити людей. Вони не вміють приймати замовлення. До того ж у багатьох кафе є сходи, бордюри та інші перешкоди, які такі машини наразі подолати не в змозі.
[Картик Намасіваян, експерт у галузі готельних послуг]:
«Нас усіх вабить новизна. Це може якийсь час приваблювати людей. Але, зрештою, чи зможе вижити конкретна технологія, наприклад робототехніка, залежить від того, наскільки вона корисна, наскільки швидка й наскільки добре взаємодіє зі споживачем».
Утім, це кафе від таких технологій уже має зиск. Зокрема, власник каже, що завдяки роботові офіціанти-люди мають вихідні.
Коротке посилання на цю сторінку: