Компанії, які беруть участь у цьому берлінському ярмарку-конференції, намагаються змінити споживчі звички людей, пропонуючи якісний товар із перероблених матеріалів.
І йдеться не тільки про одяг з органічної бавовни та сумки з перероблених пластикових пляшок.
Кілька фірм пропонують одяг, повністю виготовлений із вторсировини.
Наприклад, ця фінська компанія використовує відходи індійських швейних фабрик.
[Янне Ярвінен, менеджер із продажу]:
«Навколо нашої фабрики в Індії є сотні інших. Ми збираємо їхні бавовняні відходи. Потім обробляємо, механічно відкриваємо волокно, сортуємо за кольором. Тобто не використовуємо жодних барвників. Далі традиційним способом робимо пряжу, виготовляємо з неї тканину й потім шиємо одяг».
Ця ж італійська фірма має той самий підхід, але одяг збирає у своїй країні.
[Нікколо Кіпріані, менеджер із продажу]:
«Ми виготовляємо одяг із перероблених волокон. Збираємо старий одяг і текстильні відходи. Сортуємо за якістю та кольором. З пряжі виходять такі поло та светри. Використовуємо такі матеріали, як кашемір, бавовна, шовк та бавовна з джинсової тканини».
Індустрія моди — один із найбільших забруднювачів планети. За даними ООН, близько 10 % викидів вуглецю у світі припадає на виробництво та транспортування одягу.
У Німеччині за підтримки уряду працює проєкт, який допомагає компаніям стати екологічнішими. Тих, хто досягає критеріїв, нагороджують так званою Зеленою кнопкою.
[Крістіна Бірман, менеджер проєкту]:
«Зелена кнопка діє вже три роки. Бере участь понад 85 компаній — великих та маленьких».
Цей берлінський ярмарок-конференція — один із найбільших заходів в індустрії моди в Німеччині. Його проводять раз на два роки. Тут є як великі бренди, так і невеликі стартапи, що намагаються вийти на конкурентний ринок.
Коротке посилання на цю сторінку: