[житель Коломбо]:
«Спочатку я стояв у черзі за бензином по дві-три години, потім — чотири, шість та вісім годин. А кілька тижнів тому я чекав у черзі три дні».
Коломбо — найбільше місто Шрі-Ланки. Але машин тепер тут небагато. Проте удосталь велосипедів.
[житель Коломбо]:
«За бензином треба стояти у черзі два-три дні. Я просто не можу стільки чекати. Я працюю щодня, тому подумав, що практичніше їздити на велосипеді».
Паливний колапс — наслідок безгосподарності в економіці. Складнощів додала ще й пандемія. Тепер держава не може платити за основні імпортні продукти, добрива, ліки та пальне.
Утім, велосипеди теж стали дефіцитом.
[Віктор Перера, власник магазину]:
«Магазини завищують ціни на імпортний товар. Тепер велосипедів більше нема. Жіночі та класичні моделі закінчилися.
Криза з пальним змусила владу закрити школи та попросити держслужбовців працювати з дому. Бензин та дизель виділяють лише екстреним службам.
Міжнародний валютний фонд обіцяє виділити пакет допомоги розміром три мільярди доларів. Але спочатку уряд країни має подати план реструктуризації боргу. Це відбудеться лише в серпні.
Коротке посилання на цю сторінку: