[Франсуа Ленор, моряк]:
«Вітер був досить добрим. Але під час цього рейсу він сім чи вісім разів слабшав майже до повного штилю. Ми не очікували стільки затримок. Але це океан — від нас нічого не залежить, ми підкоряємося вітру».
Корабель розвантажиться й візьме на борт 26 піддонів гуманітарної допомоги. Потім доставить їх до Домініканської Республіки. Там отримає коло 40 тонн іншого вантажу. Це кавові зерна й маса з какао-бобів. Далі вітрильник вирушить назад до Франції.
[Метью Ріу, працівник компанії ― власника вітрильника]:
«Ми перетинаємо Атлантику лише за допомогою вітру. Звісно, маємо невеликий двигун. Він допомагає маневрувати в порту».
Ціль таких поїздок — скоротити шкідливі викиди до атмосфери й менше шкодити океану. Двощогловий вітрильник здійснює два рейси на рік. За раз може перевозити 50 тонн вантажу. Коштує корабель два мільйони євро.
[Франсуа Ленор, моряк]:
«Своїм прикладом ми показуємо, що вітрильник може перевозити вантажі екологічно чистим способом. Просто знадобиться більше часу».
Власники вантажного вітрильника кажуть, що попит на такі перевезення зростає. Наразі компанія будує друге судно. Воно буде вдвічі більше за перше. Новий вітрильник виконуватиме чотири трансатлантичні рейси на рік.
Коротке посилання на цю сторінку: