Поки ці юні австралійці крутять педалі на шкільній кухні, навколо них витає аромат смажених пончиків. Саме це обіцяне частування надихає їх працювати старанніше. Але все не так просто.
[Нел Сміт, учителька]:
«У цій маленькій школі в Г’юонвіллі стаються дива».
Коли школярі крутять педалі, виробляється електроенергія. Вона й живить фритюрницю, у якій підсмажилися пончики.
Так у школі навчають на практиці використовувати поновлювані джерела енергії.
[Сайла Перера, школярка]:
«Я зрозуміла, як важливо економити електрику, і як це важливо для планети».[Нел Сміт, учителька]:
«Проєкт допомагає більше дізнатися про поновлювані джерела енергії і про енергоефективність, а також про те, як користуватися такими технологіями».
У проєкті бере участь місцевий винахідник. Його будинок забезпечують електроенергією сонячні панелі й саморобна гідроелектростанція. Чоловік охоче передає знання дітям.
[Майкл Ф’юінгс, винахідник]:
«Я спираюся на свої технологічні винаходи у галузі енергетики й на тягу дітей до навчання».
Програму запустив місцевий енергетичний центр.
[Аїша Фішер, школярка]:
«Завдяки цій програмі відчуваю, що теж роблю щось добре, щось змінюю. Це заспокоює мене, і я менше хвилююся за наш світ».
У школі використовують відновлювану енергію вже чотири роки. За цей час на електроенергії заощадили 30 тисяч доларів США.
Коротке посилання на цю сторінку: