26.07.2024
Телеканал NTD

У чому сенс навчання? В одній зі шкіл США знайшли відповідь

У чому сенс навчання? В одній зі шкіл США знайшли відповідь

Усі погодяться, що шкільна освіта — це те, без чого обійтися просто не можна. Але як..

Дата завантаження: 2024-04-26

video

Усі погодяться, що шкільна освіта — це те, без чого обійтися просто не можна. Але як пояснити це дітям? Як мотивувати їх не просто заробляти оцінки, але ще бути допитливими, усвідомлено здобувати знання? Це часом не виходить і в дорослих.

Утім, в одній американській школі впевнені, що знайшли відповіді на ці запитання.

Майкл Фітцджеральд викладає англійську мову в Північній Академії мистецтв у США. Це приватна школа, яка приймає учнів з 6 по 12 клас. Він каже, що учні часто хочуть зрозуміти, навіщо їм те, чого їх тут навчають.

[Майкл Фітцджеральд, учитель]:

«Вони в школі, щоб розширити кругозір завдяки цінним речам в історії, завдяки багатьом речам, які є в класичному мистецтві. Вони чекають, щоб їм сказали, чому вони тут, чому вони вчать Шекспіра, математику. Вони мають зрозуміти, що це ті речі, які відкривають їхній розум для чогось більшого. Усі люди минулого це вивчали й робили це саме через цю ж причину».

Зі слів Майкла, головна мета навчання — відкрити прихований потенціал. Хороша робота й зарплата додадуться самі собою.

Тут стараються перейняти найкраще із систем освіти минулого. Приміром, Стародавнього Риму чи Китаю. Найбільше приділяють уваги класичному мистецтву, мисленню без стереотипів і розвитку характеру.

[Мерілін Торлі, директор Північної Академії мистецтв]:
«Ми тут встановили для учнів такі основні критерії: щирість, доброта, стійкість. І кожен із критеріїв розділяється ще на п’ять характеристик. Тобто загалом їх 15».

Директор академії каже, що тут дітям дають мотивацію, а не мету. У підсумку вони розуміють, чим важлива кожна характеристика, серед яких повага, зовнішній вигляд, відповідальність і доброзичливість.

[Мерілін Торлі, директор Північної Академії мистецтв]:
«Наш зворотний зв’язок — відгуки, а не оцінки. Ми, як дорослі, просто інформуємо дітей про успіхи на шляху до потрібних критеріїв».

Наприклад, школярам потрібна стриманість, щоб зрозуміти роботи Шекспіра. З іншого боку, коли діти читають його твори, то вчаться розшифровувати й розуміти інформацію.

[Майкл Фітцджеральд, учитель]:
«Треба чітко пояснити, що ми робимо це для розвитку характеру. Треба запровадити певні критерії. Спочатку даємо знання, потім підіймаємося вище, закладаємо певні принципи. А в підсумку здобуваємо мудрість».

Директор каже, що в школі готують дітей не просто до вступу в коледж.

[Мерілін Торлі, директор Північної Академії мистецтв]:
«Якщо ви сильна особистість, неважливо, що вам трапиться на шляху. Ви матимете знання і вміння, щоб бути успішним. І саме це наша справжня мета».

Коротке посилання на цю сторінку:

У чому сенс навчання? В одній зі шкіл США знайшли відповідьУ Кенії люди гинуть від повенейКенійські огієки борються порти виселення з прадавнього лісуГабонський дизайнер перетворює викинутий папір на красиві вазиКанада обмежить час роботи для іноземних студентівМер Венеції пояснив, чому відвідування історичної частини міста стане платнимУ Німеччині роздратовані пасажири звинувачують профспілку машиністів у шантажіУ Мексиці на тлі нестачі води розгоряється суперечка через приватні штучні озераУ Південній Кореї лікарів-протестувальників збираються віддати під судООН: дитяча смертність у світі зменшилася до рекордно низького рівня

Підпишись на e-mail розсилку

Вибери, що б ви хотіли отримувати на свій e-mail: