03.12.2021
Телеканал NTD

Японець урятував 200-річний сімейний бізнес, попри цунамі 2011 року та пандемію COVID-19

Японець урятував 200-річний сімейний бізнес, попри цунамі 2011 року та пандемію COVID-19

Коли в березні 2011 року в японському місті Рікудзентаката префектури Івате пролунало попередження про цунамі, працівники..

Дата завантаження: 2021-12-03

video

Коли в березні 2011 року в японському місті Рікудзентаката префектури Івате пролунало попередження про цунамі, працівники компанії, яка виробляла соєвий соус, побігли на сусідній пагорб. Звідти вони з жахом спостерігали, як їхній завод поглинає вода.

Та попри це заснована в 1807 році компанія не зникла назавжди. Новий власник Мітіхіро Коно, якому після катастрофи батько передав сімейний бізнес, був сповненим рішучості її врятувати. Зараз завод у Рікудзентакаті майже відбудовано.

[Мітіхіро Коно, власник компанії ― виробника соєвого соусу]:
«За останні десять років багато чого сталося. Були сумні події, але було й багато радісних хвилин. У ці десять років було багато зустрічей і багато прощань. Але як це пов’язати з наступними десятьма роками? Думаю, зараз настав час, який покаже, чи здатний я зробити щось вартісне».

Цунамі, що налетіло невдовзі після землетрусу у Фукусімі, знищило і завод, і все обладнання. Збиток оцінили у два мільйони доларів. Однак Мітіхіро й далі платив працівникам і одночасно шукав вихід зі становища.

Соєвий соус його компанії вирізнявся особливим ароматом і смаком. Але разом із заводом загинули й цвілеві гриби, під впливом яких відбувалася ферментація соєвих бобів.

Мітіхіро згадав, що компанія жертвувала ці гриби медичному інститутові для дослідження. Лабораторію під час цунамі теж було зруйновано, але контейнери з грибами вціліли.

2013 року бізнесмен відновив виробництво в районі, який не постраждав від цунамі. На етикетках із соєвим соусом з’явилася назва «Диво». Продукт, зроблений за сімейним рецептом, зберіг свої унікальні якості.

Бізнес постраждав і від пандемії. Але і зараз Мітіхіро не засмучується, а знаходить позитивне навіть у карантині.

[Мітіхіро Коно, власник компанії ― виробника соєвого соусу]:
«У такий час я не можу їздити у справах як зазвичай, тому більше спілкуюся зі співробітниками. Ми також проводимо заняття, на яких поглиблюємо знання про ферментування, і не тільки соєвого соусу та місо, які випускаємо, але і тофу, і натто, і вина».

Новий завод відкриється наприкінці року. Мітіхіро вже планує, де і як розташує обладнання. Він також сподівається, що відроджене виробництво допоможе відновитися і його рідному містові.
Коротке посилання на цю сторінку:

Японець урятував 200-річний сімейний бізнес, попри цунамі 2011 року та пандемію COVID-19У Франції прощаються з Жаном-Полем БельмондоЯк гатки для дощу допомагають захистити ґрунт від ерозіїНайдавніша синагога Великої Британії виступила проти хмарочосівЗахистити «шкіряний» мед хоче АвстраліяОптичні ілюзії з’явилися на пішохідних переходах у ДаніїБокс допомагає виховувати юних австралійцівМексиканка висадила сотні тисяч дерев за 10 роківМедитація на уроках: оздоровлення душі й тіла запроваджують у школахОгляд світових подій (з 24 по 28 жовтня)