Рам Соні — один із небагатьох майстрів санджі. Так називається індійське мистецтво вирізання з паперу картин, натхнених природою.
У його родині цю майстерність передають із покоління в покоління.
Але тривалий карантин в Індії у другому кварталі спричинив спад економіки на 24 %. Тож продажів поменшало й доходи Рама знизилися. Довелося звільнити працівників.
[Рам Соні, майстер санджі]:
«Якщо ринки не відкриються, як я зможу щось продати? Під час пандемії ми виживали на заощадження, хоч би як мало їх було».
Приблизно тоді, коли у Рама закінчувалися ідеї, як заробити, подружня пара з Нью-Делі запустила нову онлайн-платформу. На ній ремісники можуть демонструвати й продавати свої витвори.
Мета проєкту — безпосередньо зв’язати виробників і покупців, минаючи посередників.
Більша частина традиційних ремісників Індії контактувала з підприємцями та покупцями лише на фізичних ярмарках і виставках. Та під час пандемії їх не влаштовують.
[Шила Лункадс, засновниця платформи]:
«Завдяки Direct Create ми змогли зробити їх помітнішими, створивши широке маркетингове охоплення».
Санджай Чітара — майстер ручного розфарбовування тканини. Зазвичай на картинах зображує історії про індуїстських богів і богинь. Каже, що онлайн-платформа допомогла йому відновити роботу під час пандемії.
[Санджай Чітара, художник]:
«Відколи я почав викладати свої роботи на вебсайт, багато моїх давніх клієнтів почали їх переглядати. Це корисно, бо, якщо їм подобаються наші роботи, клієнти безпосередньо зв’язуються з художниками».
Зараз платформа розширилася й тепер на ній є понад 2500 майстрів з усієї країни.
Коротке посилання на цю сторінку: