Цей незвичайний транспорт — винахід філіппінських учителів. Вони зробили його, щоб допомогти дітям у віддалених районах надолужити згаяне в навчанні.
Використавши старі книжкові полиці, дошки й великий монітор, учителі створили імпровізований навчальний центр. Тепер такий моторикша їздить вибоїстими дорогами гірських сіл провінції Пампанга.
[Крістофер Семсен, шкільний учитель]:
«Нам, учителям, із самого початку було нелегко, бо єдиний варіант, який запропонував уряд, — це онлайн чи “змішане” навчання, за якого видають матеріали й учні відвідують уроки віртуально. Однак у цьому районі немає інтернету чи телебачення. Ми мусили подумати про альтернативний спосіб навчання».
Раніше президент Філіппін Родріго Дутерте розпорядився, щоб усі школярі в країні залишалися на онлайн-навчанні, аж доки не з’явиться вакцина від нового коронавірусу. Але таке рішення відрізало від освітнього процесу жителів віддалених сіл. Серед них корінний народ аета.
[Марізен Толентіно, директор школи]:
«Деякі діти аета не вміють читати, особливо вихованці дитячих садків і учні початкових класів. Як вони збираються складати тести? Навіть їхні батьки не можуть їм допомогти».
Таку ініціативу розпочали на початку жовтня. Школа на моторикші об’їжджає п’ять сіл, охоплюючи близько 500 учнів від початкової до старшої школи. Заняття проходять кілька разів на тиждень.
Водночас на цей проект грошей не виділяють. Уряд лише надав моторикшу з водієм.
Діти на такі заняття реагують позитивно. А вчителі сподіваються, що завдяки цьому мобільному центрові школярі зможуть і далі вчитися й не відстануть від програми.
Коротке посилання на цю сторінку: