Bentley Motors — один із найпопулярніших брендів авто класу люкс. А з 2013 року він також створює унікальні парфуми. Недавно вийшов його аромат для чоловіків під назвою Silverlake з прохолодними нотками альпійської свіжості.
Творець парфуму каже, що все почалося із зображення гірського озера.
[Ен Айо, парфумер]:
«Цього разу ідеєю було віддзеркалення. Там було сріблясте озеро, де відбивалися гори й небо. Я хотіла передати таку картину».
Початкові нотки аромату — запах лимона й м’яти, в основі — лаванда, листя фіалки й рожевий перець. А в шлейфові можна вловити деревні відтінки й мускус.
[Ен Айо, парфумер]:
«Ідею сріблястого озера я почала втілювати з дуже ароматної лаванди й одного деревного акорду, бо мені це дуже нагадало озеро. Потім я додала кілька п’янких верхніх альпійських ноток, але вирішила не використовувати сосну. Також я вжила ароматну м’яту й додала свіжості лимона».
У Великій Британії і далі анонсують нові чоловічі парфуми, попри карантин та пандемію. Утім, тепер презентації не такі велелюдні.
Водночас цей сегмент і далі дуже збиткує. Під час суворих карантинних заходів багато парфумерних магазинів були закритими. Тепер, коли обмеження послабили, вони намагаються повернути клієнтів. Для цього переходять на допоміжну продукцію, таку як свічки чи освіжувачі.
Так, у березні цього року продажі освіжувачів класу люкс зросли на 37 %, а вишуканих свічок — на 6 %.
На думку дослідників ринку, крім брендів, що спеціалізуються на ароматах для дому, найбільшою тенденцією у галузі розкішної парфумерії є перехід на аромати унісекс.
Водночас за прогнозами у 2020 році спад у галузі ароматів класу люкс може досягти 11 %. Однак у 21-му знову очікують зростання.
Коротке посилання на цю сторінку: