Маски для обличчя в Нью-Йорку давно перестали бути просто засобом захисту. Вони стають дедалі стильнішими та дорожчими: за їхньої допомоги створюють модні образи й показують свій соціальний статус.
[Мелісса Кетч, жителька Нью-Йорка]:
«Мені подобається бути показною, вишуканою. Перші маски, які я побачила, це були звичайні медичні блакитного кольору. Але вони не поєднувалися з моїм одягом. Мені хотілося чогось модного».
Жителька Нью-Йорка Мелісса родом із Кот-д’Івуару. Із собою на інтерв’ю принесла маску, яка, як вона каже, показує її коріння.
[Мелісса Кетч, жителька Нью-Йорка]:
«Вона передає мою культуру, Африку. Спочатку я приїхала з Африки… Але це не все. Мені ще подобається візерунок, бо він підходить до чималої кількості моїх нарядів. Він нейтральний, тому мій образ ідеально з ним поєднується».
Утім, не всі підтримують носіння занадто дорогих захисних засобів.
[Мері Епнер, аналітик]:
«З одного боку, людям подобається їх купувати за сотні доларів. Однак деякі клієнти, які можуть собі це дозволити, не дуже хочуть це робити з огляду на стан економіки. Вони відчувають, що це занадто пафосно й дещо схоже на хвастощі».
Ось деякі з дизайнерських масок. Наприклад, за цю червону, прикрашену кристалами Сваровскі, просять 500 доларів.
[Мері Епнер, аналітик]:
«Утім, у майбутньому цей тренд наростатиме. Люди показуватимуть масками свій соціальний статус. Особливо молодь, яка повертається до шкіл та коледжів».
Утім, є й ті, хто продає дизайнерські маски не лише для заробітку. Наприклад, вироби Торі Берч досить доступні: коштують приблизно 35 доларів за штуку. Водночас 10 доларів із кожної покупки йдуть на допомогу в протистоянні пандемії.
Коротке посилання на цю сторінку: