На кухні одного з ресторанів Тель-Авіва, як і всюди, кухарі готують замовлення. Однак потім готові страви не несуть на таці до столика гостя. Усю їжу тут пакують і складають у спеціальні шафки з кодовими замками. Цей ресторан обслуговує клієнтів дистанційно.
[Шмулік Гал, власник ресторану]:
«Я придумав цю концепцію рік тому через ділову й фінансову потребу, а не через коронавірус. Та кілька місяців тому спалахнула епідемія, і ця ідея стала досить значущою. Думаю, люди приймуть цю концепцію, особливо під час пандемії».
Клієнти роблять замовлення через термінал. Після оформлення його отримує кухар. Коли їжа вже готова, клієнту приходить на телефон повідомлення з кодом і номером шафки. Такий спосіб обслуговування повністю виключає контакт між покупцями й персоналом ресторану.
[Шмулік Гал, власник ресторану]:
«Люди заінтриговані та вражені. Їм подобаються креативні ідеї і нові технології. Наше покоління завжди шукає чогось ліпшого».
Власник закладу вважає, що в умовах пандемії ця бізнес-модель буде успішною. Він уже має цілу мережу ресторанів безконтактного обслуговування.
[Шмулік Гал, власник ресторану]:
«Підприємства повинні переглянути свою діяльність і з’ясувати, як працювати ефективніше й економніше. Ми не маємо вибору: обсяг (товарообігу) зменшиться, правила гри змінилися. Коронавірус швидко не мине й диктуватиме свої умови.
Завдяки дистанційному обслуговуванню ресторан може не орендувати великого приміщення та не наймати багато працівників, а отже, добре зекономити.
Коротке посилання на цю сторінку: