Французький дизайнер Крістоф Жосс спочатку сумнівався, що цифровий Тиждень високої моди в Парижі пройде для нього успішно.
Як і його колеги, він створив фільм про свою нову колекцію і виклав його онлайн. До такого формату довелося вдатися через пандемію коронавірусу, через яку наклали обмеження на збори та запровадили правила соціального дистанціювання.
[Крістоф Жосс, модельєр]:
«Спочатку мав сумніви щодо цифрового Тижня моди: як усе пройде, що ми робитимемо. Але коли виникла ідея, ми щодня робили нове відкриття й були дуже натхненими».
Подіумом для моделей стали визначні пам’ятки Парижа й просто вулиці міста. Серед них Ейфелева вежа, набережна Сени й багато інших.
[Крістоф Жосс, модельєр]:
«Бачу, що в підсумку ми показуємо найголовніше в нашому продукті, виділяємо тканини. Й образ кожного наряду точніший, витонченіший і поетичніший. У день показу такого не побачиш. Спочатку нас переповняли сумніви, та коли побачили ролик, то заспокоїлися. Я вже думаю про наступний сезон. Хочу піти тим же шляхом».
Тиждень високої моди — це захід, де показують унікальні наряди, створені вручну. Зазвичай колекції демонструє невелике коло найіменитіших дизайнерів.
Показав свої роботи онлайн і модельєр Жюльєн Фурньє. За його словами, він хотів розповісти нову історію про жінок, а також про всіх тих фахівців, які створюють прекрасні наряди.
[Жюльєн Фурньє, модельєр]:
«Наша робота на 90% технічна. Але завжди є 10%, які вселяють у показ моди людяність і спонтанність».
Тиждень моди перевели в онлайн-режим також і тому, що багато моделей не змогли приїхати на покази через закриті кордони.
Коротке посилання на цю сторінку: