Під час Тижня моди Париж зазвичай жвавішає. Готелі заповнені представниками індустрії, а різні приміщення перетворюють на подіуми для показу колекцій.
Однак цього разу через коронавірусну кризу все інакше. Тепер провідні дизайнери планують онлайн-покази, а також намагаються не втратити клієнтів.
Відомі бренди, від Christian Dior до Chanel, уже склали графік відеотрансляцій.
Виробникам тканин і майстрам це допоможе хоч якось утриматися на плаву. Однак є й ті, хто постраждає більше. Наприклад, власники компаній, які здають на прокат автомобілі класу люкс.
[Гійом Конан, власник компанії з прокату лімузинів]:
«Віртуальний тиждень моди дуже негативно вплинув на наш бізнес, бо більше немає клієнтів, яких потрібно возити. У нашому секторі втрати сягають 100%. І ми не зможемо відновитися, бо скасовані заходи вже не проведуть».
Один із водіїв компанії каже, що це буде найнезвичайніший Тиждень моди: йому не доведеться забирати ВІП-клієнтів з аеропорту й везти їх на місце показів, наприклад до Великого палацу.
[Ішам Сафуан, водій]:
«Це сумно, бо Париж не буде Парижем без Тижня моди. Нам цього бракуватиме, це пробіл. Через кризу зараз усе завмерло».
Різноманітні тижні моди щороку поповнюють скарбницю Парижа приблизно на мільярд 200 мільйонів євро. Як очікується, покази у звичному форматі в місті відновлять у вересні. Бренди вже бронюють приміщення.
А поки доводиться чекати.
[Стефан Роллан, модельєр]:
«Я сумую за глядачами, сумую за моїми друзям. Завдяки своїм показам я передаю якісь емоції й мені це подобається. Неможливо жити без емоцій, а покази створені саме для цього».[Крістоф Жосс, модельєр]:
«Також зовсім незрозуміло, що буде з клієнтами, як вони замовлятимуть колекції. Не знаю, коли знову відкриють кордони. Американським клієнтам поки трохи складно».
Тиждень моди розпочався 6 липня.
Коротке посилання на цю сторінку: