Будівля Емпайр-Стейт-Білдінг, що в Нью-Йорку, здавна була символом економічної могутності США. Але тепер вона більше символізує те, як країна пристосовується до нового способу життя. А він пов’язаний із багатьма обмеженнями.
На 102-х поверхах будівлі розташовані офіси багатьох компаній, серед яких LinkedIn і Expedia. Також тисячі туристів хочуть побувати на її оглядовому майданчику.
Відвідувачі знову зможуть помилуватися краєвидами лише з 20 липня. Однак деяким фірмам уже дозволили повернутися до роботи. Щоправда, їм доводиться пристосовуватися до нових реалій.
[Ентоні Малкін, голова фонду Empire State Realty]:
«Це звичайна робота, але в незвичайних умовах».
Ентоні Малкін очолює фонд, який управляє хмарочосом. Він каже, що всі працівники повинні мати свої маски та антисептики для рук. На першому поверсі всім вимірюють температуру. У ліфтах треба стояти обличчям до стіни.
[Ентоні Малкін, голова фонду Empire State Realty]:
«Зайшовши в ліфт, на підлозі можна побачити маркування. Воно показує не лише де стати, але й у якому напрямку. У наших ліфтах є інструкції, що треба стояти обличчям до стіни. Чому? Щоб не дихати в центр кабіни».
Скільки компаній повернуться в хмарочос, поки невідомо. Підприємства, серед яких LinkedIn і бренд годинників класу люкс Bulova, переважно домагаються, щоб якнайбільше працівників працювало з дому.
Також усіх хвилює питання, як працюватиме оглядовий майданчик і супутні виставки.
[Ентоні Малкін, голова фонду Empire State Realty]:
«Усі надягатимуть маски. Деякі виставки будуть зачиненими. Їх можна буде оглянути, не торкаючись експонатів. Ще цікаво те, що всі йтимуть в одному напрямку. Тобто вже не буде так, що хтось йде вперед, а хтось повертається. Усі йтимуть у напрямку до майданчика».
Торік дохід від відвідування оглядового майданчика становив 125 мільйонів доларів.
Коротке посилання на цю сторінку: