Модний дім Carolina Herrera показав стійку та сильну сторону жінки на Тижні моди в Нью-Йорку.
Креативний директор дому Вес Гордон каже, що йому більше, ніж будь-коли, хотілося говорити про красу як про силу.
[Вес Гордон, креативний директор Carolina Herrera]:
«Знаєте, я хотів, щоб жінка одягалася ефектно, і я хотів, щоб кожен образ був утіленням сили».
Цього року Гордон відзначає шостий рік роботи в нью-йоркському домі моди. Каже, що навчився довіряти інтуїції.
[Вес Гордон, креативний директор Carolina Herrera]:
«Спочатку було важко зрозуміти, чи відповідають мої рішення баченню Кароліни Еррери. Я вже знаю, що з чимось вона не згодна. Але я завжди намагаюся звертатися до тієї жінки, яку вона хотіла одягнути. Я так само прагну елегантності, як це робила вона. У нас одна мета, і це краса».
Колекція сповнена обтічними та простими силуетами, які підкреслюють якості сучасної жінки. Водночас оборки не перевантажують образів, зберігаючи витонченість ліній.
Також дизайнер по-новому обіграв комбінації кольорів. Основним мотивом цього сезону послужили картини гуашшю із зображенням рожевих півоній.
[Вес Гордон, креативний директор Carolina Herrera]:
«Я працював із вишивальницями, щоб кожен мазок пензля обернути на візерунок із ниток. Ви бачили це на накидці, довгій спідниці, у багатьох образах».
Тиждень моди в Нью-Йорку зібрав на подіумі колекції від приблизно 50 відомих брендів.
Коротке посилання на цю сторінку: