18.04.2024
Телеканал NTD

Чому центр без машин — далеке майбутнє Берліна

Чому центр без машин — далеке майбутнє Берліна

Жителі німецької столиці їдуть на роботу на велосипедах. Але велодоріжки є не в усіх районах Берліна...

Дата завантаження: 2024-04-18

video

Жителі німецької столиці їдуть на роботу на велосипедах. Але велодоріжки є не в усіх районах Берліна.

Тоді як багато європейських столиць, такі як Копенгаген, Амстердам та Париж, різко зменшують авторух у середмісті на користь двоколісного транспорту, Берлін, на думку критиків, відстає.

На Потсдамській площі думки велосипедистів розділилися. Одні кажуть, що інфраструктура погана, інші зазначають, що місце для автомобілів теж слід передбачити.

[велосипедистка]:

«Планів багато, а реального будівництва мало. Гадаю, що обговорення йде, але треба зробити значно більше».

[велосипедистка]:

«Важко їздити на велосипеді. Але як порівняти з тим, що було десять років тому, стало ліпше. Я приїхала з Фрайбурга, що на півдні Німеччини. Там просто рай для велосипедистів. Проти того, як було там, тут дуже важко».

[велосипедист]:

«Звісно, у кожному місті мають бути велодоріжки. Але не можна забирати місце в машин і відразу віддавати його велосипедистам».

Критики скаржаться, що адміністрація Берліна запровадила жорсткі обмеження на створення нових зон, вільних від автомобілів.

Ще недавно на ділянці Фрідріх-штрасе була зона, вільна від машин. Але тепер тут знову їздять автомобілі. Деякі проєкти прокладання велосипедних доріжок відклали чи зупинили.

[Райнгільд Соренсен, експерт у галузі міської мобільності]:

«Тут, по суті, прибирають усі переваги екологічної мобільності. Усе в місті це роблять на користь автомобілів».

Водночас влада каже, що просто виправляє дисбаланс, коли зосереджуються на велосипедах, а до інших видів транспорту формують негативне ставлення.

[Йоганнес Крафт, представник керівної партії]:

«Ми вважаємо, що безпека всіх видів транспорту важлива. Це стосується і пішоходів, і громадського транспорту, такого як метро, поїзди й автобуси. Це стосується й автомобілів».

Варто зазначити, що довкола Берліна прокладено велотрасу завдовжки 330 кілометрів. Шанувальники активного відпочинку, проїжджаючи нею, можуть побачити унікальні культурні та природні ландшафти.
Коротке посилання на цю сторінку:

Чому центр без машин — далеке майбутнє БерлінаНемає джерел: через забруднення іракці змушені купувати питну водуЧасті землетруси тримають у страху жителів столиці МексикиМистецтво допомагає людям із деменцією поліпшити якість життяДруга найбільша в історії Техасу пожежа знищує будинкиНа Кубі закінчується паливо?Рясні снігопади та крижаний дощ: Європа переживає транспортний колапсКенійська компанія рятує природу від електронного непотребуУ Ріо намагаються зупинити спалах лихоманки денге до кульмінації карнавалуShell продасть проблемні берегові підприємства в Нігерії

Підпишись на e-mail розсилку

Вибери, що б ви хотіли отримувати на свій e-mail: