Жителі німецької столиці їдуть на роботу на велосипедах. Але велодоріжки є не в усіх районах Берліна.
Тоді як багато європейських столиць, такі як Копенгаген, Амстердам та Париж, різко зменшують авторух у середмісті на користь двоколісного транспорту, Берлін, на думку критиків, відстає.
На Потсдамській площі думки велосипедистів розділилися. Одні кажуть, що інфраструктура погана, інші зазначають, що місце для автомобілів теж слід передбачити.
[велосипедистка]:
«Планів багато, а реального будівництва мало. Гадаю, що обговорення йде, але треба зробити значно більше».
[велосипедистка]:
«Важко їздити на велосипеді. Але як порівняти з тим, що було десять років тому, стало ліпше. Я приїхала з Фрайбурга, що на півдні Німеччини. Там просто рай для велосипедистів. Проти того, як було там, тут дуже важко».
[велосипедист]:
«Звісно, у кожному місті мають бути велодоріжки. Але не можна забирати місце в машин і відразу віддавати його велосипедистам».
Критики скаржаться, що адміністрація Берліна запровадила жорсткі обмеження на створення нових зон, вільних від автомобілів.
Ще недавно на ділянці Фрідріх-штрасе була зона, вільна від машин. Але тепер тут знову їздять автомобілі. Деякі проєкти прокладання велосипедних доріжок відклали чи зупинили.
[Райнгільд Соренсен, експерт у галузі міської мобільності]:
«Тут, по суті, прибирають усі переваги екологічної мобільності. Усе в місті це роблять на користь автомобілів».
Водночас влада каже, що просто виправляє дисбаланс, коли зосереджуються на велосипедах, а до інших видів транспорту формують негативне ставлення.
[Йоганнес Крафт, представник керівної партії]:
«Ми вважаємо, що безпека всіх видів транспорту важлива. Це стосується і пішоходів, і громадського транспорту, такого як метро, поїзди й автобуси. Це стосується й автомобілів».
Варто зазначити, що довкола Берліна прокладено велотрасу завдовжки 330 кілометрів. Шанувальники активного відпочинку, проїжджаючи нею, можуть побачити унікальні культурні та природні ландшафти.
Коротке посилання на цю сторінку: