08.02.2024
Телеканал NTD

Супермаркети у Франції повідомляють покупцям про «хитрощі» виробників

Супермаркети у Франції повідомляють покупцям про «хитрощі» виробників

Ось такі незвичайні таблички біля деяких товарів з'явилися в супермаркетах Франції. На кожній великими літерами написано..

Дата завантаження: 2024-05-08

video

Ось такі незвичайні таблички біля деяких товарів з’явилися в супермаркетах Франції. На кожній великими літерами написано «Шринкфляція». Так одна роздрібна мережа попереджає покупців про приховане подорожчання товарів. Це означає, що виробник, не підвищуючи ціни, зменшив вагу чи об’єм якої-небудь продукції.

До таких маніпуляцій вдалися щодо 26 найменувань. Таблички біля них повідомляють, що вага чи об’єм зменшився, тож і ціна стала вищою.

[покупець]:

«Тут про це повідомляють і це добре. Важлива ціна й нічого більше. Ми могли б це купити, але тепер товар надто дорогий. Ціна стоїть на першому місці».

[покупець]:

«Ми нічого не можемо вдіяти. Нині харчі подорожчали скрізь».

Керівництво роздрібної мережі вважає шринкфляцію обманом покупців, наголошуючи, що причин для прихованого підвищення цін немає.

Нині ритейлери готуються до переговорів із найбільшими світовими виробниками.

[Стефан Бомпе, директор із комунікацій мережі супермаркетів]:

«Ми сподіваємося, що такий напис не з’явиться поруч із кожною полицею. Важливо, щоб торговельні відносини між виробниками й дистриб’юторами стали успішними й ми знайшли компроміс між розвитком бізнесу та підтримкою купівельної спроможності».

Уперше до шринкфляції вдалися компанії в США в 70-х роках минулого століття. Тоді економічний спад поєднувався зі зростанням цін. Пізніше така практика поширилася й на інші країни.
Коротке посилання на цю сторінку:

Підпишись на e-mail розсилку

Вибери, що б ви хотіли отримувати на свій e-mail: