Автобусом номер 64 їздить до Шрусбері, що на заході Англії, дуже багато пасажирів.
Крім нього, є ще один, яким користуються місцеві жителі. Ходить він що дві години.
Для багатьох це єдиний спосіб дістатися роботи.
[пасажирка]:
«Я чекала у Шрусбері, коли повернеться автобус. На зупинці були школярі. Вони сказали, що інколи він не приїжджає. Й о 13:15 він так і не приїхав. Довелося чекати того, що їде о 14:15».
Автобусів у сільській місцевості Англії зараз ходить рекордно мало.
Новий звіт, підготовлений місцевою владою, показав, що за останні 10 років зникла чверть усіх приміських маршрутів.
З місцевої скарбниці тут фінансують 90 % транспортної інфраструктури графства. З національного бюджету гроші не надходять.
[Ян Неллінс, радник управління транспорту графства Шропшир]:
«Багато міських жителів і так мали нормальне автобусне сполучення. А ми — ні. Якщо в нашу інфраструктуру не вкладуть великі інвестиції, як це зробили в містах, вона зникне».
Міністерство транспорту Великої Британії повідомляє, що з 2020 року на автобуси витратило три з половиною мільярди фунтів стерлінгів. Це близько чотирьох із половиною мільярдів доларів США. Воно обіцяє, що додаткове фінансування переважно піде в сільські райони, які раніше лишалися поза увагою.
Коротке посилання на цю сторінку: