Шоломи віртуальної реальності дають австралійським учням змогу зазирнути всередину Всесвіту. VR-технології заохочують школярів вивчати точні науки.
[школярка]:
«Ми вивчали космос, протони й нейтрони, а ще дізналися про нові типи комп’ютерів».
Такі уроки проходять у багатьох школах Австралії.
[Сьюзан Скотт, науковець]:
«Більшість семирічних дітей чули про чорні діри. Про них кажуть у фільмах і пишуть в інтернеті. Але цього ніколи не було в шкільній програмі».
Автори проєкту вважають, що зможуть надихнути школярів глибше вивчати фізику, квантову механіку та інші предмети.
[Нік Тагвелл, учитель]:
«Дітям подобаються такі уроки, і вони запитують, чи можна провести їх знову».
На думку вчителів, вивчення наук розширює мислення дітей. Школярі це вже відчувають.
[школярка]:
«Я хочу стати дизайнером інтер’єрів або архітектором. Думаю, науки дуже допомогли б мені відчути баланс, розібратися в гравітації, вазі й у такому іншому».
Уроки, на яких використовують технології віртуальної реальності, проходитимуть у школах у всій Австралії.
Коротке посилання на цю сторінку: