[Ромен Кулс, генеральний секретар групи Belgapom]:
«Від початку епідемії COVID-19 усі вживають заходів безпеки. Найбільші втрати спричинило закриття ресторанів і кафе — вони наші перші клієнти. Ми побачили, що попит падає в усіх країнах».
Бельгійські підприємства вже переробляють на 80% менше картоплі. Через це дохід фермерів може зменшитися на 125 мільйонів євро. Представники галузі тепер покладають надії лише на жителів країни.
[Ромен Кулс, генеральний секретар групи Belgapom]:
«Ми знаємо, що бельгійці люблять картоплю фрі. Вона наша нематеріальна спадщина, традиційна кухня. Тому ми просимо бельгійців їсти додаткову порцію картоплі фрі, щоб можна було переробляти більше цього овочу й менше викидати».
Бельгійцям пропонують купувати заморожену картоплю фрі й готувати її вдома. Або можна замовити готову страву в кафе, де продають на винос.
[кухар]:
«Люди часто помиляються, уважаючи, що картопля фрі походить із французької кухні. Але вона наша бельгійська спадщина — бельгійська картопля фрі. Тож це вдала ідея. Нам треба надихати людей, щоб дістати підтримку й зберегти традиції».
Бельгія за рік переробляє 5 мільйонів 300 тисяч тонн картоплі. З неї роблять пюре, чипси й заморожену картоплю фрі. Цю продукцію закуповує понад 160 країн. Під час пандемії світовий попит на заморожену картоплю впав на 40%.
З проблемами також зіткнулися виробники й переробники цієї сільськогосподарської культури в Німеччині, Франції та Нідерландах.
Коротке посилання на цю сторінку: