«Заряди електрокар за шість хвилин» — так звучить головна ідея цього концепту. Спортивний автомобіль оснащено тяговою батареєю, створеною за новою технологією. Її розробив британський стартап.
Звичайні електромобілі заряджаються від домашньої розетки 10–12 годин. Потужніші джерела енергії дають змогу скоротити процес до 40 хвилин, якщо акумулятор не розряджений до нуля.
Інженери стартапу не розкривають, як саме створили свою батарею. Кажуть лише, що в літій-іонних чарунках використовують аноди з ніобію та вольфраму.
[Сай Шиваредді, директор стартапу]:
«За основу взято нові анодні матеріали, які розташовуються на негативному електроді. Так вони приймають іони літію вдесятеро швидше, ніж раніше».
Чим швидше заряджається акумулятор, тим більше виділяється тепла та швидше виходять із ладу компоненти батареї. Але розробники розв’язали проблему.
[Сай Шиваредді, директор стартапу]:
«Ми знайшли матеріали, здатні витримувати надходження такої кількості енергії, і використали їх у традиційному літій-іонному акумуляторі, але з більшою місткістю. Розмір батареї зменшується, а місткість збільшується. Це дає змогу заряджати її вдесятеро швидше, ніж інші батареї».
Місткість акумулятора — 35 кіловат-годин. Запас ходу — 250 кілометрів. Розробники розрядили й зарядили його 2000 разів. Після цього, з їхніх слів, робочі характеристики акумулятора не погіршилися. Тобто його вистачить мінімум на 500 тисяч кілометрів пробігу.
У листопаді електрокар протестують на трасі. З наступного року розпочнеться серійне виробництво. Ціну поки що не називають.
Коротке посилання на цю сторінку: