Воднева Toyota Corolla дебютує у 24-годинниих перегонах «Супер Таїкю Фудзі» в Японії. Поки що це не прагнення до перемоги, а лише випробування технології. Автомобіль оснащено двигуном внутрішнього згоряння, що працює на рідкому водні. Такий транспорт вперше бере участь в авторалі.
Японська компанія Toyota відстає від інших автовиробників у розробленні електрокарів. Але лише тому, що бачить майбутнє у водневих автомобілях. Деякі експерти вважають, що ця технологія має великий потенціал.
[Джон Гейвуд, спеціаліст із машинобудування]:
«У самому двигуні внутрішнього згоряння немає нічого поганого. Важливим є пальне, яке він використовує».
За перегонами «Таїкю Фудзі» спостерігав президент Західного автомобільного клубу. Це найбільший автоклуб Франції. Він організовує перегони на витривалість «24 години Ле-Мана».
[П’єр Фійон, президент Західного автомобільного клубу]:
«Ця машина мене дуже вразила. Водень – вельми цікаве рішення для майбутнього. У водневих автомобілів нульовий викид CO2. І ми маємо прагнути до такого. Це важливо для планети й наших дітей».
Воднемобілі зручніші за електричні машини тим, що їх можна заправити швидше. Але, на думку критиків, є й мінуси. Водень здебільшого отримують з природного газу, бо виробництво шляхом електролізу обходиться дуже дорого. Але в першому випадку виділяється вуглекислий газ. Керівництво «Тойоти» бачить вихід у тому, щоб вуглеводень уловлювати й закопувати в землю.
[Кодзі Сато, директор компанії Toyota]:
«Для широкого застосування водню необхідно створити умови, щоб система працювала на всіх етапах, зокрема під час транспортування й виробництва водню».
Воднева Corolla передбачувано програла в перегонах. Але свою місію однаково виконала – зробила ще один крок до розвитку водневих технологій.
Коротке посилання на цю сторінку: