Тут 12 платформ. Станція може обслуговувати до 40 поїздів одночасно. Пропускна здатність — до 600 тисяч пасажирів за день. Це удесятеро більше, ніж на старому залізничному вокзалі «Хуа Лампонг». Залами очікування курсують роботи, які допомагають розв’язати всілякі проблеми.
Нова станція офіційно називається Центральний термінал «Крунг Тхеп Апхіват». Цю назву дав король Таїланду.
[пасажир]:
«Цей вокзал значно більший за “Хуа Лампонг”, і він зможе вмістити більше людей. Сьогодні перший день його роботи, і багато хто ще не знає про це, тому тут малолюдно. Але гадаю, що ця станція дуже хороша, гарна та зручна».
Утім, багатьом і нині подобається старий вокзал «Хуа Лампонг». Він побудований у стилі італійського неоренесансу. Фасад спроєктував архітектор із Турина Маріо Таманьо. Вокзал будували шість років. Він відкрився у 1906-му.
Влада хотіла переробити його на музей, коли запрацює нова станція. Проте громадськість виступила проти. Вокзал і далі функціонує, але за день обслуговує лише 60 поїздів.
[пасажир]:
«Станцію побудували дуже давно — за короля Рами V. Це історичне місце, і воно важливе для людей. Якби вокзал закрили й перетворили на музей, він став би неживим».[пасажир]:
«Я не хочу, щоби головний вокзал переміщали. Краще б він лишився тут. Його просто треба відремонтувати, і все буде гаразд».
Новий вокзал стане центром багатьох внутрішніх перевезень Таїланду на далекі відстані. У майбутньому хочуть відкрити сполучення з Малайзією та Сінгапуром.
Коротке посилання на цю сторінку: