[Ліза Дево, учасниця різдвяного ярмарку]:
«Стало більше іноземних туристів, і це чудово. Вони кажуть, що не були за кордоном уже два роки й дуже щасливі повернутися. Тож це не просто поїздка до Нью-Йорка на Різдво. Це зворушлива зустріч, ніби ми знову об’єдналися».
Пандемія завадила святковій торгівлі у 20-му та 21-му роках. Зараз усі намагаються надолужити втрачене.
[Саллі Остін, учасниця різдвяного ярмарку]:
«Цього року в нас більше покупців. Вони можуть розглянути наш товар, доторкнутися до нього, понюхати й узяти в руки. Ми дуже задоволені, що бачимо стільки людей з усього світу, а також із Нью-Йорка».[туристка зі США]:
«Я дуже рада цього року повернутися, відвідати сина й пройтися магазинами».[туристка зі США]:
«Останні роки ми майже все купували в інтернеті. Цього року теж дещо купуватимемо онлайн. Але немає нічого кращого, ніж вийти з дому, побачити живих продавців і людей, які роблять ці товари».
У Європі різдвяні ярмарки — багатовікова традиція. Але в США вони стали популярними лише кілька десятків років тому. І тепер для багатьох дрібних підприємств святковий сезон — важлива подія. На листопад і грудень припадає п’ята частина їхніх річних продажів.
Коротке посилання на цю сторінку: