Капот і дах концепт-кара виготовлено зі стільникового картону, посиленого склопластиком. Завдяки легшим деталям машина важить менш як тонну. Водночас розміри можна порівняти з мінікросовером. Довжина — 4,2 метра, ширина — 1,9, а висота — 1,65.
[Анн Лалірон, працівниця компанії Citroën]:
«Дах важить удвічі менше, ніж звичайний — лише шість кілограмів. І він може витримати і мене, і вас — нас обох. Тож можна без проблем забратися на дах удвох».
Ще одна данина економії — вертикальне лобове скло. Воно легше й дешевше у виробництві, ніж похилі стекла. Щоправда, аеродинаміка постраждає.
Двері теж полегшені. Вони не мають шумоізоляції, динаміків і товстого пучка проводів, бо електроніки в автомобілі — мінімум. Скло опускається вручну, а машину треба заводити архаїчним ключем. Панель приладів максимально проста. Аудіосистеми немає. Але є знімні блутус-колонки, до яких можна під’єднати смартфон.
[Анн Лалірон, працівниця компанії Citroën]:
«Цією моделлю ми кажемо “досить”. Достатньо з нас великих автомобілів із безліччю функцій, які нікому не потрібні. Деякими з них водії користуються вкрай рідко».
Технічних даних про електромотор поки немає. Але відомо, що швидкість буде обмежена на рівні 110 кілометрів за годину. Розробники обіцяють, що запасу ходу вистачить на 400 км. Також вони кажуть, що машину легко ремонтувати, і вона прослужить щонайменше 50 років.
Коротке посилання на цю сторінку: