Тепер усі зареєстровані самокеровані автомобілі офіційно виходять на дороги жвавого району Футянь. Щоправда, на пасажирському сидінні однаково має бути водій.
[Максвелл Чжоу, директор стартапу ― розробника безпілотного авто]:
«Це дуже вплине на автомобільну промисловість. Тепер нам дали значно більше території, тому ми можемо використовувати роботаксі й одночасно тестувати роботу автономної системи».
Розробники кажуть, що запуск служби роботаксі дасть змогу отримувати більше даних і швидше удосконалювати безпілотні технології.
Одночасно в місті є великий державний парк електричних таксі. Плата за проїзд нижча, ніж на безпілотній машині. Це серйозна конкуренція.
[Девід Чан, голова компанії ― оператора роботаксі]:
«У Шеньчжені створення безпілотної машини втричі дешевше, ніж у США. Але виторг від поїздок у 12 разів менший, ніж у Каліфорнії. Тож цей бізнес не найпопулярніший».
Розробники роботаксі сподіваються здешевити поїздки завдяки масштабному виробництву автомобілів.
Безпілотні таксі також є в інших китайських містах, зокрема в Гуанчжоу й Пекіні. Але лише в Шеньчжені розробили спеціальні правила для автономних машин на випадок аварії. Якщо в роботаксі буде водій, і ДТП трапилося з його вини, то він і відповідатиме. Інакше відповідальність ляже на власника машини.
Коротке посилання на цю сторінку: