[пасажирка]:
«Намагаємося вилетіти додому до Данії, та рейс скасували».
Що ж спричинило катастрофу у сфері подорожей?
Насамперед це страйки працівників і нестача фахівців. Через це авіакомпанії вже скасували тисячі рейсів.
Працівники вимагають поліпшити умови роботи й значно збільшити зарплату. На це вони пішли через масові звільнення й урізання виплат за час пандемії.
У липні працівники іспанського представництва Ryanair кілька днів протестували. Це спричинило хаос у багатьох аеропортах.
А профспілка пілотів Lufthansa вимагає цього року підвищити зарплати на 5,5 % і почати автоматично компенсувати інфляцію.
Німецькі авіалінії 27 липня вимушено скасували понад 1000 рейсів, коли персонал вийшов на страйк.
А в червні Norwegian Air через страйки мусила підвищити пілотам зарплати на 3,7 %.
Експерти кажуть, що авіакомпанії це роблять, щоб і зовсім не втратити критично важливих працівників.
Великі аеропорти, зокрема «Хітроу» в Лондоні та «Схіпгол» в Амстердамі, запровадили обмеження на пасажиропотік.
Це призвело до того, що до середини серпня British Airways припинила продавати квитки на деякі популярні напрямки, зокрема Париж, Мілан та Амстердам.
Аеропорти й авіакомпанії намагаються найняти більше працівників: від пілотів і вантажників до співробітників служби безпеки та прикордонного контролю. Багато хто з них звільнився під час локдаунів. Так, в амстердамському «Схіпголі» працює на 10 тисяч осіб менше, ніж до пандемії.
Паризьким аеропортам «Орлі» та «Шарль де Голль» необхідно заповнити 4000 вакансій. Здебільшого у сфері безпеки, технічного обслуговування й роздрібної торгівлі.
Керівники галузі кажуть, що на ці місця важко знайти працівників, бо це низькооплачувані посади, які передбачають фізичне навантаження. Навчання нових співробітників зазвичай триває місяці.
Коротке посилання на цю сторінку: