За залізничну інфраструктуру відповідає державна компанія Transnet. Але вона не може налагодити якісне технічне обслуговування залізниці й постачання запчастин для поїздів. До того ж на залізниці часто крадуть мідні кабелі та здійснюють акти вандалізму. Тому порушується рух поїздів.
[Кліффорд Галлатт, директор гірничодобувної компанії]:
«Проблеми з перевезенням виникла торік у квітні-березні. Компанія Transnet не змогла виділяти нам достатньо поїздів для перевезення вугілля з цієї та інших шахт нашого підприємства».
У гірничодобувних компаніях кажуть, що втрачають мільярди доларів через проблеми з перевезенням залізницею.
Збільшення попиту спонукало гірників залучити вантажівки. На цій шахті їх 80. Кожна перевозить 37 тонн вугілля. Але така велика кількість машин замінює лише один поїзд середньої довжини. До того ж перевезення обходиться вчетверо дорожче.
[Сізакеле Мзімела, директор компанії Transnet]:
«Нині до портів заходить дуже багато вантажівок із вугіллям, і це не дуже добре. На мою думку, це погано для країни. Вантажівки розбивають дороги й заважають руху інших машин».
Попит на вугілля в ПАР зріс на початку березня. Поки що це дає змогу гірничодобувним компаніям покривати витрати на дорогі вантажоперевезення.
Коротке посилання на цю сторінку: