[покупець електромобіля]:
«Бензин уже дуже дорогий, тому я купила тут електромобіль».[гостя автосалону]:
«Я вже їздила електромобілем. До цього я витрачала на бензин 5000 батів (150 доларів) щомісяця. А заряджати електроенергією втричі дешевше. Гадаю, мені треба купити хороший електромобіль».
Зацікавленість машинами без вихлопів спалахнула через збіг обставин: підскочили ціни на бензин і водночас уряд став субсидувати купівлю електромобілів. До того ж на тайському ринку з’явилися китайські електрокари — дешевші за інші аналогами.
[гість автосалону]:
«Звісно, коли є дешевші машини, люди починають на них заглядатися. Тому попит зростає».
Державна програма дає змогу заощадити на купівлі електромобіля коло 15 %. Наприклад, за вартості 30 тисяч доларів можна отримати субсидію розміром 4800 доларів.
Утім, електричні технології приваблюють не всіх.
[гість автосалону]:
«Бензинові автомобілі вдосконалювалися роками. І я певен, що ця галузь ще не досягла піку свого розвитку. А ера електромобілів лише починається. Ніхто не знає, які можуть виникнути проблеми, тому я налаштований скептично. Поки що я відданий бензиновим машинам».
Автомобільна промисловість — велика галузь економіки Таїланду. Тут збирає свої автомобілі ціла низка відомих світових брендів. Великий національний бренд лише один. Також є невелике виробництво електромобілів власного розроблення.
Торік у Таїланді продали 759 тисяч автомобілів. З них лише 4000 з електродвигуном.
Коротке посилання на цю сторінку: