25.09.2024

У Бразилії знайшли кістки динозаврів і сподіваються відкрити нові види

Величезну кістку динозавра знайшли в бразильському штаті Мараньян. Палеонтологи вважають, що натрапили на ціле кладовище доісторичних..

Дата завантаження: 2024-04-25

Величезну кістку динозавра знайшли в бразильському штаті Мараньян. Палеонтологи вважають, що натрапили на ціле кладовище доісторичних ящерів. Вони розраховують відкрити нові види вимерлих тварин.

[Елвер Маєрс, палеонтолог]:
«Стегнова кістка — найбільша з тих, що ми знайшли. Викопували її поступово. Спочатку з’явилася невелика частина. І кістка все не закінчувалася й не закінчувалася. Ми й гадки не мали, що вона буде такою великою».

Розкопки розпочалися в червні. Першу скам’янілість виявили робітники, які прокладають залізницю.

Учені вважають, що кістки належать ящерам із роду титанозаврів. Вони жили від 140 до 66 мільйонів років тому в крейдяний період.

Нині скам’янілості вивчають. Нові знання допоможуть зрозуміти, яким був обмін речовин в організмі таких гігантів.

Титанозаври виростали до 30 метрів завдовжки й могли важити понад 50 тонн. Вони мали довгі шиї та хвости. Харчувалися рослинами.

У Бразилії знайшли кістки динозаврів і сподіваються відкрити нові видиУ США тестують робота, який ходитиме по перетнутій місцевості Місяця та МарсаБезпілотний вертоліт НАСА на Марсі визнано неробочимЗ олії — біопальне: новий завод у ДубаїЛичинки коралів збирають біля берегів Таїланду, щоб урятувати рифиРобот-кур’єр почав доставляти їжу в ТокіоЯрмарок роботів проходить у данському місті ОденсеСербські археологи розкопали давньоримську тріумфальну аркуДо нас летить одна з найяскравіших відомих кометДослідження: собаки розуміють більше, ніж ми думали