Один японський інтернет-магазин показав свій новий винахід — окуляри, які вміють точно визначати тон шкіри обличчя. Вони особливо потрібні під час пандемії, коли багато хто постійно перебуває вдома й купує речі через інтернет.
[Масахіро Іто, виконавчий директор компанії ― розробника окулярів]:
«Зазвичай у Японії ви йдете до великого універмагу, підходите до стійки й потім пробуєте товари. Ми намагаємося замінити цей процес за допомогою технологій і дати змогу впевнено купувати онлайн».
Окуляри працюють разом із застосунком на смартфоні. Він має функцію доповненої реальності. Тобто клієнти можуть побачити, який вигляд матиме косметика на обличчі.
[Масахіро Іто, виконавчий директор компанії ― розробника окулярів]:
«Просканувавши обличчя, ви знатимете свій тон. Потім на сторінці з товаром ви побачите, що він буде підсвічений. Тобто ваш колір виділятиметься, і ви зможете вибрати або його, або світліший чи темніший».
Окуляри ще доступні для попереднього замовлення. Їх випустять обмеженим тиражем.
[Масахіро Іто, виконавчий директор компанії ― розробника окулярів]:
«Дуже складно купити косметику, якщо не знаєте, який колір вибрати. Ми з’ясували, що найважче вибрати основу під макіяж. Ми ж можемо дати інструмент для тих, хто лише починає купувати онлайн та досліджує всілякі бренди».
Раніше компанія випустила костюм, який допомагає визначити розміри одягу, а також килимок, за допомогою якого можна точно з’ясувати розмір стопи.
Усі ці інновації створили на тлі зростання популярності інтернет-продажів. А за часів пандемії вони можуть стати незамінним інструментом онлайн-шопінгу.
Коротке посилання на цю сторінку: