Італійський замок Торре Палацонне. Його зведено в XI столітті біля Сієни в Тоскані. Недавно його переобладнали на розкішну віллу й почали здавати туристам.
Так власниця вирішила адаптуватися до нових умов, щоб спокійно пережити пандемію. Тоскана, як і багато інших регіонів, які живуть за кошт туристів, переживає ненайкращі часи.
Відвідувачі взагалі можуть не виходити із замку. Тут працює кухар, проводять дегустації вин і художні майстер-класи. Тобто є все, щоб гостям було цікаво.
[Кітті Волш, власниця замку]:
«Відпустка на віллі набагато безпечніша, ніж, приміром, проживання в готелі. Насправді усі наші гості ізольовані».
Постраждала ще одна важлива місцева галузь — виноробство. Цьогоріч, уперше за 30 років, продажі в ній впали на 4 %. Це сталося після того, як були змушені закритися готелі, ресторани та винні магазини в усьому світі.
Утім, виноробні теж знайшли спосіб адаптуватися до нових умов. Тепер вони ставлять знижки, а також більше зосередилися на онлайн-продажах.
[Барбара Боллані, представниця виноробні]:
«Ми поліпшили наш вебсайт, створивши привабливішу онлайн-сторінку, на якій люди можуть знайти форму для заповнення».
Власниця цього магазину вінтажного одягу каже, що теж змінила підхід до продажів. Тоді як відвідувачів поменшало, тісніше спілкування з покупцями дало їй змогу вибудувати довгострокові відносини.
[Алессандра Алое, власниця вінтажного магазину]:
«Бізнес став іншим, і він далі повільно змінюватиметься. Цьогоріч клієнтів лише п’ята частина звичної кількості».
Водночас місцевий бізнес очікує, що, попри тимчасові обмеження, до регіону повернеться колишня кількість гостей, а з ними і добробут місцевих підприємців.
Коротке посилання на цю сторінку: