Ігри в цифровій реальності
Лондон, Велика Британія
Це реальна іграшкова катапульта. Однак її ціль існує тільки в цифровому світі. Дедалі більше британських виробників, створюючи свої іграшки, об’єднують фізичний і віртуальний простір.
Ця компанія придумала не тільки катапульту, а ще й космічний корабель, який у віртуальному світі долає перешкоди.
[Жером Дюро, представник компанії-виробника]:
«Ігри з мережевими функціями, тобто ті, які об’єднують фізичну й цифрову гру, сьогодні перебувають на піку популярності».
На виставці в Лондоні показали й інші «розумні» новинки світу іграшок.
Цей паровозик на вигляд цілком традиційний і їздить за допомогою моторчика звичайним маршрутом. Але ним можна керувати за допомогою спеціальних воріт і тунелів. Діти можуть їх переміщати й таким чином упливати на локомотив. Він може видати звук, поїхати назад чи зупинитися залежно від вибору деталі.
[Деніел Моріцсон, представник компанії-виробника]:
«Не думаю, що ми змінюємо традиції. Ми просто розвиваємо їх, робимо їх іншими».
Компанія Lego показала на виставці додаток доповненої реальності. Він дає дітям змогу завантажувати у віртуальний світ свої творіння, а потім з ними гратися.
З одного боку, такі іграшки розширюють можливості гри, а з іншого, дедалі більше занурюють дітей у цифровий простір. Водночас уже доведено, що залежність від відеоігор може бути настільки ж сильною, як і наркотична.
Коротке посилання на цю сторінку: