Австралійка Піп Томпсон — професійна скрипалька з великим досвідом. Але вона досі не може повірити, що гратиме на інструменті, який видатний у музичній історії Австралії.
[Піп Томпсон, скрипалька]:
«Я завжди кажу, що мій власний інструмент трохи громіздкий. Він досить великий. Цей трохи делікатніший, тому на ньому доволі приємно грати. Але я досі працюю над тим, щоб навчитися з ним поводитися».
Три інші члени симфонічного оркестру Канберри приєдналися до неї, щоб відродити так званий «квартет Сміта».
Ансамбль складається з двох скрипок, альта та віолончелі. Їх у 40–50-х роках минулого століття виготовив найвідоміший скрипковий майстер Австралії — Артур Едвард Сміт. З 1978 року вони були в історичній колекції Національного музею Австралії.
[Піп Томпсон, скрипалька]:
«Це неймовірно. Я сказала б, що це унікальна можливість».
Артура Сміта, британця за походженням, називають «батьком австралійських скрипкових майстрів».
З 1899 по 1970 рік він, хоч і був самоуком, зробив коло 250 струнних інструментів.
[Дженніфер Браян, реставратор]:
«Ми зберігаємо “квартет Сміта” в спеціальному приміщенні з контрольованим середовищем. І стежимо, щоб інструменти регулярно оглядали, щоб запобігти будь-яким можливим проблемам».
Квартет створила дочка Сміта. Їй допомагав її чоловік, який був засновником Школи музики в Канберрі.
[Дженніфер Браян, реставратор]:
«У світі музичних інструментів існує консенсус, що на струнних інструментах треба постійно грати, щоб зберегти їхнє багатство звучання та резонанс. Для нас це справді захоплива можливість ще раз поглянути на ці музичні інструменти».
Коротке посилання на цю сторінку: