Ці милі різдвяні миші — лише один із товарів, які, як сподіваються магазини, простимулюють покупців витрачати гроші цього святкового сезону.
Від дрібничок, вінків та гірлянд до розкішних ароматичних свічок: компанії демонструють останні тенденції на лондонському ярмарку «Дух Різдва».
Тут зібралося понад 600 роздрібних продавців. Багато хто очікує, що майбутні свята будуть більш прибутковими.
[Рейчел Мітчелл, учасниця ярмарку]:
«Я не впевнена, що люди святкуватимуть Різдво масштабніше. Але я думаю, що сюди прийде більше людей. Усі дуже хочуть вийти з дому, піти в гості та зустрітися з тими, кого давно не бачили. Те саме стосується й шопінгу».
Торішній святковий сезон для багатьох був складним через кризу вартості життя.
Але у 2024-му, за прогнозами, обсяг роздрібного продажу у святковий сезон у Великій Британії сягне 96 мільярдів фунтів стерлінгів. Це трохи менше ніж 125 мільярдів доларів.
Цього разу у тренді — суміш традиційного та сучасного стилів. Гарний приклад — екологічно чисті цілісні дубові ялинки. Їх демонструють уперше.
Модульна конструкція дає змогу дереву «рости» шляхом додавання компонентів. Водночас зберігається класична форма ялинки.
[Майк Марчант, учасник ярмарку]:
«Ця ялинка прослужить десятиліттями. А коли вона повернеться в довкілля, то не зашкодить природі. Ми вже зауважили, що цього року ситуація з продажами поліпшилася. За початок листопада ми продали втричі більше, ніж замовляли торік».
Ярмарок «Дух Різдва» проходить у Лондоні з 4 по 10 листопада.
Коротке посилання на цю сторінку: