Болівія потерпає від дефіциту пального. В Ель-Альто дороги зазвичай переповнені автобусами, а зараз майже вільні. Натомість на заправках вишиковуються довгі черги.
[водій вантажівки]:
«Ми стоїмо в черзі відучора. <…> Це поганий сервіс. Уже майже полудень, а нас збираються обслужити лише зараз. Це недолік та незручність, бо ми маємо працювати».
У Болівії зменшили видобування нафти та газу, і їй потрібен імпорт. Зараз чекають нових постачань, зокрема й з Росії.
[Рамон Нава, директор нафтового заводу]:
«Два танкери з дизелем доставить Росія, один із бензином — Х’юстон, і один із нафтою — Аргентина».
Болівія не має виходу до моря, тому її нафтовий завод стоїть у портовому місті Арика в Чилі. Танкери з пальним вже прибули, але через погану погоду не можуть підійти до берега.
[Уго Едмундс Конча, начальник порту]:
«Улітку та восени в Ариці умови дуже хороші. Але взимку бувають хвилі. Зараз є попередження про це метеорологічної служби військово-морського флоту. Висота хвиль збільшується, і посилюються течії. Тому зараз проводити операції недоцільно».
Щойно умови зміняться, пальне перекачають на завод підводними трубопроводами. Болівія отримає 260 000 барелів дизелю та 100 000 барелів бензину.
Коротке посилання на цю сторінку: