10.05.2024

НАСА запускає міжпланетну станцію до загадкового астероїда Психея

У Лабораторії реактивного руху в Каліфорнії лежить величезна машина, обплутана дротами й оточена інженерами. Це космічна..

Дата завантаження: 2024-05-10

Це космічна міжпланетна станція НАСА під назвою «Психея». Незабаром вона вирушить в епічну подорож до загадкового й багатого металами астероїда. Він теж називається Психея і перебуває між Марсом і Юпітером.

[Генрі Стоун, керівник проєкту «Психея»]:

«Це справді неймовірна космічна станція, яка допоможе нам провести фундаментальні дослідження. Ми вирушимо на астероїд, на який ніколи раніше не літали».

«Психея» обладнана двома сонячними батареями, а також різними іншими інструментами, серед яких магнітометр і спектрометр гамма-випромінювання. Вони допоможуть вивчити гравітаційне поле астероїда й визначити його внутрішню структуру.

Психея — найважчий із відомих астероїдів класу М. Заведено вважати, що це ядро протопланети, яка зруйнувалася після зіткнення з якимось небесним тілом. Радарні спостереження показали, що астероїд складається із заліза й нікелю.

[Девід О, інженер]:

«Дуже приємно бути тут. Це також величезний стрес, адже нам треба не пропустити потрібне вікно й переконатися, що все працює».

Після запуску апарат проведе гравітаційні маневри біля Землі й Марсу. До астероїда він прибуде приблизно через шість років, подолавши 3,6 мільярда кілометрів. Через рік зонд почне спускатися спіральною орбітою до поверхні астероїда. Максимальне зближення становитиме коло 100 кілометрів.

НАСА запускає міжпланетну станцію до загадкового астероїда ПсихеяВ Аргентині розробили замінники дерев для жвавих міських зонКубинські біологи розгадують таємниці міграції птахів із Північної АмерикиЯк співають кити: данські вчені виявили спеціальний органРобот-кур’єр почав доставляти їжу в ТокіоЧи можна забезпечити Землю дешевою сонячною енергією з космосуНауковці підтвердили, що виявили новий вид давніх іхтіозаврівУ Дубаї корали вирощують по-новому«Іншопланетна лихоманка» стимулює перуанських мисливців за старовиноюЗастосунок, що попереджає про землетруси на Тайвані, завантажили сотні тисяч разів