Електромобілі зайняли значну площу на міжнародній виставці Gaikindo («Гайкіндо») — найбільшому автосалоні Індонезії. Захід проходить у Тангерангу, що на околиці Джакарти.
Влада країни прагне збільшити продажі екологічного транспорту. Навесні запровадила податкові пільги, сподіваючись, що покупці придбають на 26 тисяч електрокарів більше, ніж торік.
[Аріф Сьяріфудін, працівник автобудівної компанії]:
«Ми щойно продали (на автосалоні) понад 10 тисяч електромобілів. І хоч це всього 1 % загального обсягу продажів на автовиставці, та це однаково показує, наскільки швидко й динамічно змінюється ставлення до електромобілів».
Утім, покупці поки що обережні.
[гість автосалону]:
«Гадаю, коли йдеться про індонезійський ринок, також треба думати про людей із середніми та низькими статками. За нинішніх цін електромобілі не по кишені. Можливо, китайські бренди й дешевші, але інші, як і раніше, дорогі».
[гість автосалону]:
«Треба зацікавити людей електромобілями й почати із цін. Вони мають бути на 60 % нижчими. Зараз ціни в діапазоні від 40 до 60 тисяч доларів. Але електромобілі мають коштувати 13, 19, 26 чи навіть 10 тисяч доларів. Ще треба більше зарядних станцій».
Високі ціни та нестача зарядних станцій залишаються проблемами і в інших країнах.
Тим часом Індонезія ставить за мету побудувати 600 000 електромобілів до 2030 року. Це в 100 разів більше, ніж продано в першій половині цього року.
Коротке посилання на цю сторінку: